Bármennyire is jó a Budapesten felbukkant új elektromos roller, sajnos a CIB nem nagyon szereti ezt a szolgáltatást úgy tűnik. A roller kifizetése után simán letiltják a bankkártyáinkat, ha nem vagyunk résen, aztán nézünk mint a moziban, ha nem vesszük észre, hogy kerestek. Elsőre nekünk furának tűnt mindez, de később rájöttünk ez bosszantó. Kipróbáltuk.

Bármennyire is jó a Budapesten felbukkant új elektromos roller, sajnos a CIB nem nagyon szereti ezt a szolgáltatást úgy tűnik. A roller kifizetése után simán letiltják a bankkártyáinkat, ha nem vagyunk résen, aztán nézünk mint a moziban, ha nem vesszük észre, hogy kerestek. Elsőre nekünk furának tűnt mindez, de később rájöttünk ez bosszantó. Kipróbáltuk.

 

A budapesti új elektromos rollerek használatát úgy tűnik nem kedveli a CIB. A kártyával fizethető eszköz használata után nem egy esetben simán jött a hvás, vagy az SMS és azon esetben amikor nem értek el tiltotta a pénzintézet a kártyáinkat. Nem voltunk résen, nem hallottuk rollerezés közben, hogy keresnek. Igaz mi hívtuk őket vissza, volt amikor felvették, volt amikor nem.

Úgy tűnik a CIB nem szereti a környezetkimélő közlekeést. Vagy pedig minket. Nos egyik sem túl jó opció. Az elektromos rollert gall barátainktól azonban semmiképp nem kedveli a pénzintézet, lehet ez a régi olasz-francia attackok miatt van? Nem tudjuk.

Nos azzal nincs is semmi baj, ha egy bank résen van. Sőt egyenesen csodás. Azonban, ha ez egy eszköz használatakor rendszeres, akkor bíz bosszantó. Főleg akkor , ha az ember nem tud beszélni a CIB alkalmazottal, aki épp hívja és akivel némi adategyeztetés után dűlőre lehet jutni, hogy ez nem gyanús tranzakció csak elektromos roller használata.

Persze egyik roller-CIB kártya tesztelős akciónk során, hiába beszéltünk a kevdes pénzintézettel simán tiltva maradt a kártyánk A CIB Bank miért nem szereti a környezetkímélő elektromos rollereket ? nem volt vicces. Nem tudtuk. Sőt igen kínos volt.

Akkor is hasonló módon rosszul járunk, ha nem tudunk beszélni mondjuk a CIB ügyfélbarát kollegájával. Akkor simán tiltanak. S bizony aki ezt nem tudja vagy épp nem kellően tájékozott az csúnyán hoppon maradhat egy későbbi kártyás fizetésnél, főleg, ha az SMS-it sem bújja percenként.

Az már sokkal rosszabb amikor mondjuk külföldön kapunk egy SMS-t, hogy gyanús  vagy, ahogy a bank írja aranyosan,  csalárd  használat miatt korlátozzák az adott kártyát.

A bank résen van szerencsére ezért gratula mégegyszer hangsúlyozzuk, de valami mégsem kerek.

Emellett van egy óriási másik baj. Akit külföldön ér el mondjuk ez az SMS az bizony több tízezezr forintért tudja csak elmagyarázni a CIB-nek, hogy nincs gond. Amerikából ez minimum egy 40 ezer forintért. S nem biztos, hogy sikerrel jár az ügyfél. Külföldről ugyanis nincs ingyenesen hívható száma a banknak, amin jó lenne minél elöbb változtatni, mert van amikor 28 percig is eltart egy ügyintéző jelentkezése. Mi lemértük.

Persze tudjuk, hogy ez drága, s a bank az ügyfelek pénzéből no meg a tulajdonosok pénzéből él, de azért talán ennyit megérnek az ügyfelek. Legalábbis mi reméljük.

Abba pedig bele sem merünk gondolni, ha valaki bajba kerül és nem tud mondjuk telefonálni, mert ellötte a pénzét mondjuk az CIB24-es számon való várakozásra és zenehallgatásra. Nos az ember azt gondolná nem kell emiatt aggódni, hisz van e-mail is. Nos rossz hírünk van. Aki  e-mailt ír a banknak, segítség kérés képen az nyugodjon meg, semmi nem történik, ott marad ahol van, akár pénz nélkül is és oldja meg maga a gondját, tök mindegy, hogy mennyi pénze van a banknál. A bank ugyanis senkit nem hív vissza és írásban is csak a 30 napos választ ígérnek. Bájos.

Természetesen nem tudjuk, hogy más banknál mi a szokás. Nem is érdekel minket, hisz mi a CIB-et választottuk. Elgondolkodtatónak tartjuk a tapasztalatainkat és kijelenthetjük nem ügyfélbarát egy picit sem.

hírdetés
hírdetés