Különös indokkal menesztették az általunk nagyra becsült média mestert Rózsa Pétert. A 168 főszerkesztőjét egy Orbán családos fotó miatt penderítették ki, mondván ez sérti a miniszterelnök kiskorú családtagjainak a jogát. Nos azt Rózsa menesztője, a lap tualjdonosa önkéntes jogvédőként sajnos már azt nem nézte meg, hogy ezen sérelmezett fotót épp maga Orbán Viktor tette közkincsé, hozta nyílvánosságra. Nos Tanár úr örüljön, hogy egy ilyen főnöknek nem kell tovább dolgoznia, hisz a sajtószabadságot épp az önök főnöke kezdte el felszámolni , ehhez pedig jobb, ha Ön a nevét nem adja.

Különös indokkal menesztették az általunk nagyra becsült média mestert Rózsa Pétert. A 168 főszerkesztőjét egy Orbán családos fotó miatt penderítették ki, mondván ez sérti a miniszterelnök kiskorú családtagjainak a jogát. Nos azt Rózsa menesztője, a lap tualjdonosa önkéntes jogvédőként sajnos már azt nem nézte meg, hogy ezen sérelmezett fotót épp maga Orbán Viktor tette közkincsé, hozta nyílvánosságra. Nos Tanár úr örüljön, hogy egy ilyen főnöknek nem kell tovább dolgoznia, hisz a sajtószabadságot épp az önök főnöke kezdte el felszámolni , ehhez pedig jobb, ha Ön a nevét nem adja.

 

Röhejes okkal elbocsátották Rózsa Pétert, a 168 Óra hetilap tavaly szeptemberben kinevezett főszerkesztőjét.

Állítólag Milkovics Pál, a 168 Órát tulajdonló Telegráf Kft. anyavállalata, a Brit Media vezérigazgatója és résztulajdonosa szerdán írásban közölte Rózsával az elbocsátást. A főszerkesztőt azonnali hatállyal felmentették a munkavégzés alól.

Az elbocsátás tényét Milkovics is megerősítette, a lépést pedig azzal indokolta, hogy az újság most megjelenő lapszámát Rózsa úgy engedte nyomdába, hogy az újságban megtalálható Orbán Viktorról és családjáról egy fotó.

A kép közlése Milkovics szerint elfogadhatatlan és morálisan aggályos, mert a fotón látható Orbán fiatalkorú gyermeke, és a vezérigazgató szerint „a kép a kormányfő családjához nem kapcsolódó szöveghez használták fel illusztrációnak”. Milkovics úgy látja, „a gyerekeket, függetlenül szüleik közéleti szerepvállalásától, védeni kell, nem pedig politikai tartalmú üzenetekhez felhasználni és gyűlölködés céltáblájává tenni.”

Számomra ez egy morális döntés volt, nem mérlegeltem és nem is tartottam fontosnak a PR-következményeket. Bármelyik másik politikus családja esetében is így jártam volna el – mondta Milkovics, majd egyúttal közölte, hogy megpróbálta visszahívni az újságot, de ez nem volt már megvalósítható technikai okok miatt.

Nos az önkéntes jogvédővé váló tulaj sajnos úgy tűnik nem ért a média joghoz és úgy összességében a joghoz sem. Milkovics úrnak pénze biztos van de úgy tűnik jó ügyvéde nincs, ami érthető, mert egy jó ügyvéd megválogatja az ügyfeleit is. Sajnos a 168 óra tulaja maga tiporta lábbal a sajtószabadságot a saját lapjánál, ami nem túl jó fejlemény.  Az ominózus fotót, ami miatt most kirúgták Rózsát ugyanis maga Orbán Viktor miniszterelnök tetette közzé nyílvánossá a saját oldalán. Azaz , ha itt valaki bármit is sértett az Rózsa sehogy sem lehet.

Az pedig rémisztően bolsevikokhoz hasonló viselkedés, hogy egy jó elvtárs, túlbúgóan intézkedik és hirdeti erkölcsi csatát, s beszél jogvédelemről, Justicia önkéntes kardhordójaként, jó vallásos emberként olyanról, amit az általa megnevezett személy soha el sem követett.

Azaz a 168 óra tulaja szerint a kép közlése elfogadhatatlan és morálisan aggályos, azaz a nagy bolsevista stílusban intézkedő önkéntes jogvédő laptulaj épp Orbán Viktor miniszterelnökről mondta mindezt ki, amivel mi nem értünk egyet. Sőt kikérjük magunknak.

Tanár úr, ne csüggedjen, jobb, hogy egy ilyen okos mindentudó laptulajdonos nem tudja az Ön nevét, tudását és elismertségét tovább csorbítani.

( Csákány )

hírdetés
hírdetés