Súlyos gondokat okozott pár ügyfelének a CIB feltehetőleg azzal, hogy karbantartás miatt teljesen összeomlott a kártyásfizetés. Volt, aki Los Angelesben maradt hoppon a CIB miatt, mert bár jelezték , hogy gondok lehetnek a rendszer az ügyfelek kártyáiról azt közölte nincs a mobilbankos alkalmazásban is.

Súlyos gondokat okozott pár ügyfelének a CIB feltehetőleg azzal, hogy karbantartás miatt teljesen összeomlott a kártyásfizetés. Volt, aki Los Angelesben maradt hoppon a CIB miatt, mert bár jelezték , hogy gondok lehetnek a rendszer az ügyfelek kártyáiról azt közölte nincs a mobilbankos alkalmazásban is.

 

Komoly és súlyos gondokat okozott a CIB Bank mobilbankjának a frissítése. A rendszer ugyanis jó néhány ügyfél esetében, amiről mi tudunk azt jelezte az adott ügyfélnek nincs CIB kártyája se Visa se Mastercard, pedig volt és van is. Amerikában egy család marat hoppon a gyerekkel, amikor a szállodai szobát akarták kifizetni a hotel közölte gond van. A családfő  akkor döbbent meg igazán, amikor a mobil applikációja azt írta ki a kártyáiról Visa és Mastercard: , hogy nincs és igényeljen. Sajnos ez a kellemetlenség sokba került a nyaralni induló gyerekes családnak.

Kellemetlen volt és csak a hotel jóindulatán múlt, hogy kifizethettem készpénzzel a foglalást, mert Amerikában ezt nem szeretik. Sőt nem is igazán engedik. A szállás is sokkal drágább lett így de nehezen megoldottuk. A legdühítőbb, hogy a CIB ügyfélszolgálata semmiben nem tudott segíteni csak azt szajkózták, hogy lehet bizonyos szolgáltatások nem működnek, de itt kérem semmi nem működött főleg az nem ami egy banknál kellene, hogy működjön, hogy az ügyfél a saját pénzéhez hozzáférjen akkor amikor ő akar. -mondta Popovics Tibor picit elkeseredetten.

Úgy tudjuk a bank az érintett család meglévő kártyáinak működését jó pár óra elteltével visszaállította és a mobil alkalmazásban is már feltüntek a család kártyái. Minden jó, ha a vége jó. A CIB Bank pedig bízunk benne, hogy valahogy kártalanítja majd az érintett családot.

hírdetés
hírdetés