Bekeményített az V. kerületi önkormányzat és begyűjtötte a nem szabályosan elhelyezett Lime elektromos rollereket és segwayeket, és csak közigazgatási eljárás után adta vissza. A Lime válaszul kivonult a kerületből. Budapest úgy tűnik nemet mondd a környezetkímélő rollereknek úgy, hogy ezekkel eddig balesetet nem okoztak a közlekedők.

Bekeményített az V. kerületi önkormányzat és begyűjtötte a nem szabályosan elhelyezett Lime elektromos rollereket és segwayeket, és csak közigazgatási eljárás után adta vissza. A Lime válaszul kivonult a kerületből. Budapest úgy tűnik nemet mondd a környezetkímélő rollereknek úgy, hogy ezekkel eddig balesetet nem okoztak a közlekedők.

 

Belváros-Lipótváros önkormányzata nemrég hozott rendeletet, ami alapján az elektromos közroller felvétele az utcán közterületi értékesítésnek minősül, erre pedig nincs engedélye a Lime rollermegosztó cégnek.

 

A jogszabály alapján a helyi közteresek begyűjtöttek több mint ötven Lime elektromos rollert, valamint néhány segwayt. A kerület célja a közlésük szerint a közterületen sétáló emberek védelme és a szolgáltatás szabályozása volt. A távlati tervekben szerepel, hogy a rollereknek majd dokkolókat alakítanak ki, ahol szabályosan lerakhatók és felvehetők.

 

A Lime minden esetben tiszteletben tartja a helyi működési szabályokat és helyi szabályozásokat, írták lapunknak. Az önkormányzatokkal, városvezetéssel és helyi közösségekkel együttműködve igyekeznek a lehető legjobb szolgáltatást nyújtani felhasználói részére.

A Belváros döntéséről értesülve, a Lime működési zónájából azonnal kikerült az V. kerület területe, hogy a szolgáltatás megfelelhessen a törvényi előírásoknak. Ez az applikációban is jól látható, ahol piros színnel jelölték meg a kerületet, mint a működési területen kívüli városrészt.

Mint arról beszámoltunk , az egyik kereskedelmi bank a rollermegosztó banki tranzakcióit nem kedveli, sőt csalár tranzakciónak ítéli sok esetben. így jó pár CIB ügyfél pórul is járt már.  Ennek ellenére az elmúlt hónapokban kifejezetten trendivé vált elektromos rollerek a világ számos, turisztikailag kiemelt jelentőségű városában gondot okoznak, hiszen a gyalogos forgalom között, általában a járdán, ám a gyalogosoknál jóval gyorsabban, akár 40 kilométer/óra sebességgel is közlekedhetnek vele.

hírdetés
hírdetés