Schmidt Mária a Terror Háza Múzeum igazgatója és az 56-os Emlékbizottság vezetőjeként vette meg a Figyelő című hetilapot. Az 1956-os forradalom ünnepsége miatt többször is a reflektorfénybe került az igazgató asszony, sajnos negatívba, mert hol a dalokkal, hol a fotók felhasználásával, hol az 56-os hősök nevével kerültek boynodalomba.
A Terror Háza Múzeum főigazgatója többek között azt mondta a portálnak, hogy elsősorban pénzügyi befektetőnek tartja magát a lap megvásárlásával, hiszen fogalmazása szerint az megszűnt volna. Emlékeztetett arra, hogy több mint 70 követelést kellett kielégítenie ahhoz, hogy a Mediacity Kft.-vel (a Figyelő kiadójával) szembeni felszámolási eljárás lezáruljon. Szavai szerint a most is meglévő magas szintű szakmai munka folytatását tűztem ki az egyik legfontosabb célomnak a lapnál.
A Mediacity egyébként a Figyelőn kívül is jelentős médiaportfólióval rendelkezik, hiszen ők adják ki az IPM-et, a Családi Lapot, a CHIP Magazin magyar változatát, a Norbi Update Magazint, a Digitális Fotót, a Motorrevüt, a Műszaki Magazint és több más sajtóterméket.
Az Origo arra emlékeztet, hogy a Figyelő hetilap példányszámát jelenleg nem mérik, de a korábbi MATESZ-mérések során 7-8 ezer darab körül mozgott, ami bár nem túl magas, de “a lap az utóbbi időben számtalan tényfeltáró cikkel és jelentős interjúval tudta tematizálni a hazai közéletet”. A Mediacity Kft. 2015-ben 634,5 millió forint nettó árbevételt ért el, de emellett is 183 millió forint veszteséget produkált adózás után.